Retourvoorwaarden
Is uw bestelling niet naar wens? Wat vervelend om te horen! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:
- Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
- Het product is voorzien van originele etiketten, labels, kaartjes en/of dozen.
- Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
- Het product is ongedragen, ongebruikt en ongewassen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Via onderstaand formulier kun je heel eenvoudig je retour aanmelden.
Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?
Zodra je de retour hebt aangemeld, heb je nog 14 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen.
Mag ik bestelde producten passen alvorens ze retour te sturen?
Uiteraard mag je de ontvangen producten even passen. Let erop dat je deze niet draagt en dat je de verzegeling van hygiënegevoelige producten niet verbreekt. Als we schade of slijtage zien waaruit blijkt dat meer is gebeurd dan enkel het product beoordelen, verminderen we het bedrag dat je terugkrijgt met de waardevermindering die hierdoor ontstaat.
Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?
Voor het retourneren van pakketjes betaal je slechts € 7,95. Dit wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je van ons terugkrijgt.
Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?
Zodra je pakket bij ons ontvangen is, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt, wanneer we het pakket behandelen en wanneer je je geld terugkrijgt. Stuur je het hele pakket terug, dan betalen we ook de leveringskosten terug, tenzij je bij bestellen voor een duurdere leveringswijze hebt gekozen. Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 5 werkdagen verwerken.
Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?
Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag en eventuele leveringskosten uiterlijk binnen 10 dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je deze retour hebt gestuurd. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.
Welke producten kan ik niet retourneren?
Vanwege hygiënische redenen zijn deze producten uitgesloten van onze retourservice wanneer de verzegeling is verbroken:
De volgende producten zijn uitgesloten van onze retourservice:
- Gehoorbescherming (uit hygiëne oogpunt).
- Cadeaubonnen en giftcards.
- Op=op artikelen.
- Pinlock lenzen.
- Communicatie en navigatiesystemen. Die kunnen we helaas niet retour nemen wanneer de verpakking is geopend.
- Artikelen waarvan de labels verwijderd zijn en los mee retour geleverd worden.